من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

ای خیانت کاران این نیز بگذرد...آمااااا امان از روزی که رسوا شوید

این چند روزه تعدادی وطن فروش بیشرف در همایشی برای نشان دادن خیانت کاری و وطنفروشی شرکت کردند. عکسها و فیلمهایشان در جهان پخش شد تا اگرآبروی داشتند آنراهم بپای م. ا.ن. بریزند. این ابلهان در مراسمی شرکت کردند که بیشتر برای مصارف داخلی رژیم بود و در واقع اینها عروسکانی بودند که خود با دست خود اتش به شرف و انسانیت نداشته شان زدند.
اما این نمایش مسخره 2 صحنه جالب داشت: 1- ای آمریکای جهانخوار ببین من شعیب بن صالح پرچمدار امام ته چاه، میخوام بیام برای مذاکره (اوباما جونه ننجونت بیا یه حالی به ما بده دارم دغ میکنم، هوی اوباما، هوی مستر اوباما، اوهوی دئوس پفیوزبیپدر مگه با تو نیستم، میگم میخوام بیام بشینیم ابرو بخرم برای خودم) 2- آغ سید علی ، ببین میام تو روز روشن لایف تو تیلفیزیون میگم که میخوام با آمریکا مذاکره کنم؛ یعنی بشین پای منقلت حالش رو ببر اون ممه رو لولو برد که بیام از تو اجازه بگیرم!!!
حالا این وسط 4 تا که تا دیروز خودفروشی یا آدم فروشی میکردند یا فقط از ایران پسته و گردو صادر میکردند، رفتند ایران که آخر قابلمه ارازل و اوباش سپاه جانوران اسلامی را بلیسند که شاید چیزی هم نسیبشان شود. از این به بعد شما در همه جا شناخته خواهید شد و دیگر کسی شما را به عنوان هموطن نمیشناسد. خوشبختانه من کسی از این بیناموسان رو نمیشناسم(اصلا من از 8000 کیلومتری این حرام لقمه ها هم رد نمیشم چه برسه بشناسم) ولی اگر میشناختم مطمئنن یک وبلاگ براش میساختم و تا ماتحتش رو رسوای عالم میکردم.
این همدستان دزدانه غافله فکر میکنن تمام شد و ما چند روزی میریم و یه چرت و پرتی میگیم و چند تا شهر هم مجانی میریم بعدش هم الله بزرگه ببینیم چی میشه....نه اینجوریها نیست با عینک دودی زدن و روسری انداختن ناشناس نمیشین و بزودی یکی یکی اسم و رسم رو خواهد شد، میدونین چرا؟ چون ملت ما خائنینی مثل شما راحت نمیگذارد. دیدید که با حرامیان دریده ولایت چه کردند و چندتاشون رسوا شدند، نوبت شما هم خواهد رسید و اونروز خواهید دید که نتیجه پشت کردن و خیانت کردن به مردم و هموطن خودت چه عذابی خواهدبود. آنروز خواهید دید که برچسب خائن چقدر سنگینه و هیچوقت هم کنده نمیشه. آب از سر این رژیم آدمخوار گذشته آمااا کار مردم با شما خائنین تمام نشده.

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی