من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

۱۳۸۹ فروردین ۱۲, پنجشنبه

12 فروردین روز شغال


نمیدونم فیلم روز شغال رو دیدید یا نه. فیلم بسیار زیبایی از طرح و اجرای ترور ژنرال دوگل توسط نظامیان ناراضی فرانسوی. بچه که بودم این فیلم رو دیدم خیلی برام جالب بود و وقتی معنی روز شغال رو پرسیدم جواب شنیدم که روز شغال روزی است که هم بارون ببارد هم نور خورشید بتابد!! البته من ربطی پیدا نکردم بین فیلم و معنی ایرانی (احتمالا هم من در آوردی برادرم) از روز شغال. ولی دیروز ربط معنی روز شغال با سرنوشت ایران را پیدا کردم. دیروز سدا و صیمای تخمی حکومت اسلامی فیلمی رو از خمینی دجال پخش کرد که معنی واقعی روز شغال را آشکار کرد. این فیلم درست یکروز قبل از رفراندوم تماما شیادانه 12 فروردین 1358 پخش شده بود. چیزی که برای من جالب بود در این فیلم عوض شدن طرز حرف زدن خمینی بود. معمولا خمینی فارسی رو خیلی تخمی حرف میزد و جوری حرف میزد که بیشتر قشرهای پایین جامعه میپسندیدند، ولی در این فیلم ناگهان فارسی رو خیلی بهتر حرف میزد. اگر تصویری نبود فکر میکردم یکی تقلید صدا میکنه. ولی نه خود دجالش بود. در این سخنرانی خمینی سعی میکرد مردم از همه جا بیخبر ایران را گولمالی کند وچیزی که جالب بود از یک روش بسیار زیرکانه روانشناسی برای قانع کردن مردم استفاده میکرد. از یک طرف به مردم میگفت شما آزاد هستید که به هر سیستمی که خواستید رای بدید و از طرف دیگر با تحکم میگفت به جمهوری اسلامی رای بدهید. در این روش مخاطب که احساس میکند خود اختیار همه چی را دارد ولی چون به حکم دهنده اعتماد دارد گوش به فرمان او دارد و در واقع بی اختیار و بدون فکر کاری که او میخواهد انجام میدهد. هرچی بود خمینی اینقدر سواد این روشها رو نداشت و در واقع داشت سناریو از پیش نوشته شده را اجرا میکرد. خمینی دجال از یکروی خورشید زیبای آزادی را نشان میداد و از آنروی داشت مثل ابری سیاه جلوی تابیدن این خورشید را میگرفت تا باران فلاکت بر سر ایران و ایرانی ببارد. روز شغال باعث شد تا ما ایرانیها 30 سال فلاکت حکومت اسلامی را با پوست و استخوان حس کنیم و بیشتر با انواع شغالان آشنا شویم.

روز شغال بر ایراندوستان واقعی تسلیت باد..


برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی