من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

۱۳۸۸ آبان ۱۳, چهارشنبه

پیروزی فرهنگ ایرانی بر بربریت ولایی اسلامی




امروز بار دیگر فرهنگ ایرانی بر بربریت ولایت وقیح پیروز شد. امروز مردم نشان دادند که از چه جنسی هستند و سگان رهبری هم که جز واق واق کردن و پاچه گیری کاری بلد نیستند بخوبی تربیت اسلامی را به جهانیان نشان دادند. مردم آمدند تا صلح و دوستی را فریاد بزنند و فرهنگ زیبا و اصیل ایرانی را به رخ جهان بکشند.
و چه زیبا یکبار دیگر پوزه خون آلود سید علی را به خاک ذلت مالیدند.
و چه زیبا نشان دادند که راه ایرانی از راه این حرامیان قرون وسطایی جداست. نشان دادند ایران مردنی نیست، ایرانی ذلت پذیر نیست.

و چه زیبا شیر زنان وطنم امروز جنگیدند و با شجاعت بینظیر خود درس مردانگی و رشادت به نامردان ونازنان ولایت کثیف دادند.



و چقدر کثیف بودند آنها. انگار که از اعماق جهنم جهالت آمده اند. چقدر احمقانه آمدند؛ همه چی ساختگی و از پیش آماده شده. یک تظاهرات کثیف به سبک جمهوری نجس اسلامی. یک مشت ابله که من از ایرانی نامیدن آنها بیزارم.


این دیگر جنبش سبز نیست که به خیابان میریزد. یک ملت شجاع با تکیه بر فرهنگ بی نظیر خود هرروزی را که بخواهد تاریخی خواهد کرد. جهان روزی در مقابل این مردم به احترام تعظیم خواهد کرد. روزی که با افتخار خواهیم گفت: آری من هم یکی از آنها بودم.. من یک ایرانی هستم مثل آن شجاعان مثل آن بی نظیران.

و حالا که دارم این رو مینوسیم آنروز را میبینم.... روز موعود پیروزی


پاینده ایران زمین

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی