من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

۱۳۸۸ آبان ۴, دوشنبه

آقای دکتر خزعلی شما در جنگ در مقابل چندتا فلسطینی و مراکشی و لبنانی جنگیدید؟؟؟؟

مثل اینکه خیلی سخته ترجمه این جمله برای بعضیها که بابا جان چراغی که به خانه رواست.... بقیه اش که دیگه معلومه. اینکه ما ایرانیها سی ساله داریم سر هر اتفاقی!! که در خاور میانه میوفته جریمه میشیم و بهاش رو از ذخایر نفتیمون میدیم ، دیگه آنقدر معمولی شده که بعضیها اصلا نمیخواهند در موردش حرفی زده بشه....اما آقای خزعلی من چرا باید جانم رو برای غزه و لبنان بدم؟؟ پول بیزبان نفت و این همه تحریم کافی نیست جان هم باید بدیم؟ آنهم در شرایطی که خانه خودمون در حال ویرانی است. آقای دکتر خزعلی میدونستید در جنگ ایران و عراق مزدوران فلسطینی و لبنانی و مراکشی و سودانی هم شرکت کرده بودند و به برادران عراقی خویش کمک میرساندند؟ من هیچ به نژاد پرستی و این مزخرفات "خون آریایی" و "عربها بدند" اعتقادی ندارم و حقی برابر برای همه انسانها غائلم، ولی اینکه چون دو ملتی که به خاطر ادیانشون با هم مشکلی دارند و با کمال میل به آدم کشی دست میزنند و من باید خونم رو اهدا کنم تا این دو قوم بیشتر به جون هم بیوفتند، کمی تا قسمتی ربط پیدا میکنه به شستشوی مغزی! چون من هیچ ارتباطی پیدا نمیکنم بین اینکه ما باید جان بدیم تا قسمتی از جهان عرب آزاد بشه!!!! اگر شما رو این کار اسم حمایت میگذارید که بدرده ننه سید علی میخوره چون سی ساله شما روزه قدس میگیرید ولی هیچ کجای دنیا از این جانفشانی خبر ندارند حتا تو خود غزه ویا اگر هم خبر داشته باشد ککش هم نمیگزه چون اصولان شیعه ها رو مسلمان نمیدونند و خونشون با یهودیها یکیست.
آیا این شعار انحرافیست یا سی سال شعارهای بی سرو ته که به تمام مردم ایران نسبت داده میشه:
- راه قدس از کربلا میگذرد
- جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان
-مرگ بر این یا آن

چرا مردمی که مشکلات وحشتناکی دارد و میبیند بعد از سی سال هیچ فلسطینی یا لبنانی از نوع مفت خورش از جنبش آنان حمایت نمیکنه آیا نباید خود به فکر آینده خود باشد و برای کشور خود شعار بدهد؟؟ شما با کجاش مشکل دارید؟؟ با مسلمان بودن آنها مشکل دارید چرا به فکر مردم چچن نیستید یا مسلمانان چین؟؟؟ آنان خون دیگری دارند؟؟؟ غیر عربند یا مسلمانیشان کامل نیست؟؟؟ مشکل فلسطین با اسرائیل مربوط به نسل من نیست و من نمیخواهم این جنگ مسخره حیدری نعمتی رو کش بدم بلکه دلم میخواد اینجور مشکلات حل بشه و هردو ملت به صلح و آرامش برسنند.
برای فلسطین هم به اندازه کافی دایه داغتر از آش هم موجود میباشد پس چرا شماها گیر دادین به مردم ایران که سر موضوع فلسطین بیشتر از کوپنش خرج کرده؟؟

پس مثل مردم فهمیده ایران:

نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران

برچسب‌ها:

2 نظر:

در ۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۸:۰۰, Anonymous ناشناس گفت...

مطلب جالبی نوشتید...اما یک چیز را نباید فراموش کرد و آن اینست که اینها همه مثل هم هستند...منظورم اصلاح
طلب ها و اصولگرا هاست..مثل جنگ اماما با اون طرف دیگه به موقعش یعنی
در واقع وقتی احساس خطر میکنند با هم
متحد میشن..از این قوم بجز خیانت هیچ
چیز به مردم نخواهد رسید..هیچ!

 
در ۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۴۳, Blogger دشمن مردم گفت...

همه رو با یک چوب نباید راند دوست عزیز و همه آدمهای مذهبی بد نیستند. اصلاح طلبان هم همهجور آدمی دارند از مبارز مردمی تا مفتخور درجه یک. ولی الان باید خطها رو مشخص کرد، آقای خزعلی نباید از این شعار مردم انتقاد میکرد.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی