من گرفتار سنگینی سکوتی هستم که گویا قبل از هر فریادی لازم است

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

کشتن سرداران الله توسط سربازان الله

امروز در یک عملیات انتحاری و تروریستی تعدادی از سرداران الله توسط سربازان الله کشته و به بهشت برین راهنمایی شدند. انگیزه این عملیات شهادت طلبانه، برای خشنودی الله از سربازانش اعلام شد. سرداران الله هم گفته اند برای انتقام و خشنودی الله دست به عملیات خواهند زد. در این میان خود الله هنوز هیچ بیانه ای صادر نکرده است. ولی مفسرین و منتظرین میگویند که الله به این زودیها جوابی نمیدهد تا وضعیت خر تو خر کره زمین خود به خودی درست شود.

برچسب‌ها:

2 نظر:

در ۲۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۴۸, Anonymous ناشناس گفت...

اشتباه می‌کنید، خیال می‌کنید سپاهی هایی که به سیستان و بلوچستان میفرستند امثال سردار جعفری هستن، یا دشمنانشان. همون سردار جعفری داره از خوش حالیه این ترور عروسی‌ میگیره که چند تا سپاهی که سرشون به تنشون می‌‌ارزید کم شد

 
در ۲۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۳, Blogger دشمن مردم گفت...

من کاری ندارم به اینکه چه کسی مخالف سردار جعفری هست یا نیست، مطمئن باش اینها همدیگرو رو خیلی خوب میشناسند و مواظب همدیگر هستند. منظور من این است که هر کسی میتونه از دستورات اسلام به نفع خود استفاده کنه و با گذاشتن یک اسم اسلامی روی خود، خودش رو وصل کنه به الله و با این کار هر عملی رو که انجام میده بندازه گردن اون. در واقع این چیزیه که نشون میده دین نباید از حوضه شخصی خارج بشه.

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی